Хизматлар маркетингини замонавий концепциялар асосида такомиллаштириш

Хизматлар маркетингини замонавий концепциялар асосида такомиллаштириш

##article.authors##

##article.abstract##

Мазкур монографияда хизмат кўрсатиш ҳамда сервис соҳаси хиз-матлар маркетинги тизимини шаклланиши ва унинг назарий асослари тадқиқ этилган. Шунингдек, хизматлар маркетинги тизимини замонавий концепциялар асосида такомиллаштириш бўйича илмий асосланган амалий тавсия ва таклифлар келтирилган.
Монография олий таълимнинг барча иқтисодий йўналишлари ҳамда мутахассисликларида таълим олаётган талабалар, магистрантлар, илмий тадқиқотчилар, профессор-ўқитувчилар ва соҳа бўйича мутахассис амалиётчиларга тавсия этилади.

Загрузки

##submissions.published##

2024-06-25

##issue.issue##

##section.section##

##section.default.title##
Loading...